sjukling...

hej alla goa läsare ;)!

blev ju sjuk förra onsdagen, jag blev tydligen aldrig riktigt frisk... nu är jag sjuk igen -.- asså vafan, det är sommarlov och jag är sjuk ?! haha sjukt tråkigt. och imorn är det midsommar. undra vad man hittar på då. partyparty? nej, det tror jag inte att jag orkar :0, mengud nu måste jag verkligen bli frisk, orkar ju ingenting, och pallar ínte bara ligga stilla!

idag tog jag det riktigt lungt med tanja, eftersom jag inte mår superduper bra precis. så det blev en skrittur med syrran nästan ner till havet. myyysigt-värre ;). ponnysarna ville inte alls bara skritta men det fick dem allt göra, haha!

somsakt jag är sjuk och har inte gjort speciellt mycket. men jag har iaf bakat xx, fast det smakade inte direkt som jag hade tänkt miig! jag suger på att baka :0!

what are words chris medina, denna låten har ju nu blivit en låt som hela tiden går på radion, speciellt nrj! jag älskar nrj och lyssnar på det 24/7, innan tyckte jag inte att själva what are words- chris medina var så bra. men gud vad jag älskar den nu!! kan nästan gråta till den (?).

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4 länk till låten!
vad tycker ni om den? somsakt själv älskar jag den!


/idaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0