Skolavslutning... SOMMARLOV!

Hejsan svejsan! :)

haft skolavslutning idag! så nu har jag sommarlooov!
herregud vad tiden går fort, var de inte vinter nyss?

aja, sjukt gött med lov.

mitt lov blir att träna, träna, träna och ännu mer träna!
ponnyn kommer gå 2 ggr om dan 5 dar i veckan. jag skall springa varje dag.
sedan kommer mina kusinbarn och rider shettisarna...
så jag kommer ha fullt upp! (bloggen kommer inte bli lidande)
skall även åka till skåne en hel vecka med Alice (en utav mina bästa vänner), och träna för elit ryttare osv...
längtar som tusan! skall bli riktigt kul och lärorikt!

skulle slängt upp resten utav bilderna idag, men har ingen egen dator då jag dödade min egna...
och då får jag låna min snälla brors dator. men den är tydligen hos ngn utav hans kompisar?
hmm... aja ni får en bild på mig från idag iaf.

Kanske blir ngt inlägg ikväll ;)



/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0