solbränd!

tjenare alla.


nej sån bränna har jag faktiskt inte..? eller jag har alltid varit brun. men jag har inte solat så mycket i år. men imorn blir det verkligen bara att sola typ, och fixa håret på kvällen såklart :D, tror jag ska färga håret snart, och förlänga det! vill ha lite ljusare hår nu, ganska jobbig att ha mörkt hår på sommaren. för det bleks ju av solen så jag behöver färga det ganska ofta... och det är jobbig.. haha lat jävel här ^^ ..

skrittade mest tanja idag, fast blev lite trav&galopp också. hon var ganska trött faktiskt, men det var ju inte så konstig.. det är ju sjukt varmt verkligen!!!

ska ta tag i mitt liv lite nu. har sjukt dålig kondition+ jag käkar massa dålig skit som jag igentligen inte borde. sen gör jag inte så mycket om dagarna. inte alls bra...

jag måste städa mitt rum nu, för jag kommer nästan inte in?! det är hur stökigt som helst, burkar & glas överallt och kläder över hela golvet. haha inte bra! men jag har inte orkat göra något åt det...



/cederberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0