sommarplaner :)!

hejhej!
shit nu har vi ju redan sommarlov. så efter sommaren byter jag ju klass. klart jag kommer sakna dem flesta. hahahahah men man kan ju faktiskt inte tycka om alla och det tänker jag inte säga att jag gör heller. men nu blir det ny klass, nya vänner osv :D. känner typ bara caroline,nicki & calle lite grann?!
jag har inte direkt planerat ngt på sommaren. mest att jag ska till grebbestad ngn gång i juli eller ngt & kompiiiiiisar. hahahah! göteborg stad en massor osvosv. loveit! har ni några planer inför sommaren?

just nu sitter jag framför tvn, igeen.... imorn blir det kompis och mest chill. och rida tanja såklart! idag fick hon stå. hon får också sina vilodagar ;)! inte så mycket update med jaja. tror jag ska poppa popcorn och fetta mig lite. så jäkla sugen på popcorn.+ att jag kollar på house, brukar inte tycka det är bra, men idag var det faktiskt det! 



popcornpower, ohyes!


/idaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0