tanja,älskling :')♥

idag har jag inte gjort så mycket, bara slabbat då jag vart sjukt trött. som vanligt men andra ord;)
men har börjat sova så galet dåligt, men vet inte varför?! kan knappt somna även fast jag är jätte trött, sen vaknar jag tidigt också..

red tanja ner till vattnet idag, fast det var några där så vi badade aldrig.
men gud, hon var sjukt mjuk och jätte trevlig idag! hur go som helst att rida. sånna här rid-pass som gör min dag/kväll. en sån sjukt undebar känsla när ponnyn går bra. på onsdag tror jag vi skulle åka och kolla på ny ponny, kommer mer om det då.  så sjukt stolt över tanja:')♥

tänkte slänga upp en film, och några bilder å tanjis, men det funkar inte just nu :s. så försöker slänga upp det ikväll.


/idaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0