träning, träning, träning!

Hallå alla fina!

idag vakna jag kvart över tio. as gött att få ha sovit ut nu!

drog mig upp o fixa till mig o käka lite. sedan stack jag till orust rk för att titta på deras årliga tårtkalas!
alla var super duktiga, som vanligt. riktigt kul var de! jag själv har varit med några ggr, men har bytt ridklubb nu och har tyvärr inte tid att vara med och träna inför de...

eftersom jag käkat tårta, så blev de ett hårt pass på ponnyn sedan springtur och sist men inte minst en promenad med våran hund.

har även varit ute en stund och fotat. blev OK bilder... inte helt nöjd, men de blåste just när jag fota...
men jaja så kan de vara!

ni får en bild som jag tog idag när jag var ute o fota :-)
(kanske kommer fler...)



// Caroliiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0