trött...

go dag alla (?)

vakna runt halv tolv, lr jaa mamma väckte mig ngn timma innan.
skulle egentligen följt med henne och solat, men jag ville hellre sova...

just nu är jag galet trött...

la mig runt 3 igår, lite sent känner jag nu.
men aja, snart ska jag ut o släppa ut hästarna (de har varit inne pga. regnet) sedan duscha, städa mitt grymt stökiga rum! och sen rida finesse.

vet inte riktigt, men jag har alltid stökigt i mitt rum, men inte i stallet(?)
hmm... men säger man inte de då ''är man noggrann i stallet är man noggrann i ridningen'' ?

jag är super noggrann med allt i stallet (har tyvärr inte varit de det senaste, då jag inte riktigt varit pigg)
och i ridningen är jag grymt noga där med!

ngt jag verkligen inte gillar, de är när någon annan skall göra iordning finesse som t.ex. sadla henne...
jag gör allt noga, och de har jue inte riktigt ngn aning om hur jag gör osv.
så de är ngt jag har svårt för, att lixom släppa hästarna till någon annan!

jaja nog tjatat om de.

blir anntingen ett dressyr-pass i paddocken, lr kondition ute på vägarna.

slänger upp två bilder på min lilla prinsessa! (två dåliga mobil bilder)

ren ponny? ajjemen!


min fina!<3


/ Caroliiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0