vaaarmt

Hejhå!

inte sovit bra alls inatt.. pga solbränna på hela ''över'' ryggen... axlar och nacke med.
GRYMT! eller inte....
så jag är galet trött just nu.

Finesse fick nya skor idag, toppen!
skall rida henne senare en sväng.
red igår i korta shorts o linne.
inget jag rekomenderar om du rider med sadel...
hahaha stiglädrerna nöp mig 56347483 ggr. så jag var röd på några ställen på vaderna (Y) haha
finesse gick ganska bra, inga konstigheter lixom.

sprang även igår, men mer en ''lat'' springtur. då jag precis hade ätit så jag fick håll.
smartchey, absolut!

skulle försöka solat idag, bara framsidan, men de var galet varmt, så jag sket i de...

imon drar jag nog till ida, för att göra ett nytt försök till att tälta. fast denna gång med tält.
vi ska nog färga ögonfransarna oxå, greaaat!

nej nu ska jag kolla igenom lite bilder o skicka till Nanna (http://successen.blogg.se) så hon kan fixa en ny header till oss :)

ha de bra, och bränn er inte!


/ Caroliiiiiiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0