vackert väder?

heej hå!

idag vaknade jag runt nio, men somnade om o sov i 3 timmar till. gött!
sedan upp o fixa iordning mig för att sedan dra till kusin o rida hennes nordsvensk!

estrella, skötte sig bra.
fick bråka lite med henne, för hon e envis.
tur att jag är orädd. eftersom hon sparka o hade sig ;-)

vi red ut en sväng först, sedan red jag en stund i hagen.
fick henne riktigt lösgjord och fin!
efter mycket kämpande...
ni skall veta att den hästen är riktigt grov och har en mycket stark vilja!
men de gick super sedan.
hon är som sagt inte riden på flera månader, sist gång jag red henne hade hon inte varit igång på... 2 år skulle jag tro. (Säkert längre) då min kusin har fått barn. men nu skall jag försöka ta mig dit och rida henne 2 ggr veckan :D

när jag kom hem chilla jag en stund.
lr ja, svarade på mail, pratade i telefon...

fick även lagt ut kattungarna på annons idag!
toppen, massa som ring och mailat. gött om man kan få sålt alla....

körde pluto idag, eftersom han skall köras på midsommar, då de kommer lite barn så får jag roa de med att åka häst o vagn :-)
han är inte körd på ganska länge... men de gick bra!
stressad var han... han är väldigt pigg o stressad, men han tyckte de var riktigt kul!
hahah älska att vi körde i ÖSREGN så vi var helt genom blöta när vi var klara, hahahaha.

nej nu ska jag ut för de kommer en och kollar på en av katterna :)))

/ Caroliiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0