första uteritten

idag var de min och Danys första uteritt tillsammans!
mamma och pappa gick med ifall ifall, vet ju inte hur han reagerar, men hur cool som helst är han.

jättepigg var han, love it!

vi red bort till ängarna och hoppade över gärdsgårdarna.
herregud, min ponny asså... ELIT!

blir markarbete typ hela denna vecka, beror på om jag gör en styrke övning på onsdag eller inte.

har grejat som tusan hela dan idag.
även fast jag är jätteförkyld och har bihålsinflammation...
får se om de blir skola imon.
annars blir de upp halv 6 och ut till ponnyerna.

slutar tidigt imon, gött.
blir mer tid när man slutar tidigt.

jag och pappa toh uppställnings bilder på Finesse, så slänger upp 2 här.

ska se på tv en stund till sen dejta sängen.



/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0