fredag

ajjemen, idag är de fredag.

ganska chill dag i skolan.
hände en tråkig sak, men de löste sig!
så ber en gång till om ursäkt till den personen, och h*n vet vem den är.

efter skolan käka jag, kände mig galet seg direkt jag kom hem...
så red bara Dany idag, orkade rent ut sagt inte med att rida Finesse.
var och är något galet trött...

men imon skall hon gå ett lösgörande pass.

och dany skall longeras om jag inte hittar på något annat.

filmen får jag försöka fixa imon.
hinner inte idag tyvärr...

och på söndag blir du tillsalu visning i Ale.
tror de börjar runt halv fem eller något, så får 2 sovmorronar i rad! SCORE, haha typ lite så...

det är riktigt ont om bilder nu... men eftersom min brors dator inte vill lägga över mina bilder från mobilen så blir de lite halv segt.. aja de skall lösas, får be någon fota imon!

nej nu ska jag chilla en stund sen tror jag att jag går å lägger mig.



/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0