ibland så

är jag banne mig hurtig! hehe...

hade idrott idag, inte mitt favorit ämne direkt.
men de funkar.
vi skulle springa 3 varv på slingan.
asså fy säger jag bara... så enromt jobbigt!
men de gick toppen iaf.
fast har nu i efterhand blivit mer förkyld och har haft lite ont i lungorna...

har även gått hem idag, ungifär 2 km med en as tung väska, skoskav och typ tjocka kläder på mig.
vill lova att de inte var den bästa kombinatinen...
men hem kom jag.

chillade en stund tills klockan blev halv sex, då pallra jag mig ut och börja fixa i stallet osv osv.

när jag var klar med de red jag Finesse.
fick bli ett hårt dressyr pass.
hon blev riktigt fin i slutet!
duktig prinsessa <3

mamma och pappa tyckte inte jag skulle rida en till häst, så Dany fick vila idag.

har fått en hel del nya grejer till Dany idag och lite övriga saker!

* Fårskinnspadd
* 4 grimmor
, två till Dany 1 vars till shettisarna.
* 3 täcken, 1 ''pyjamas'', 1 100 g fodrat regntäcke och 1 300 g fodrat vintertäcke.
* Läder fett och typ någon läder tvål typ
* 1 träns
, ett billigt träns, men de var super fint och får duga nu i början!
* Transport-skydd

De var nog allt!

pappa hade hämtat mina läderstövlar.
då de har varit på lagning.
fått nya sulor och blivit om snörade.

HERREGUD! trodde först de hade köpt nya, men de var mina läderstövar, galet fina var de! tummen upp (Y)

imon ger mamma eller pappa Finesse och Dany mat inne.
skall rida Dany på morgonen, för att sedan ha hela dagen till att greja inför tävlingen på söndag med Finesse.
ska bli roligt som tusan!

skall försöka ta kort på grejerna imon om jag hinne :)

min fina prins <3


/ Caroliiiiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läder fett o typ någon läder tvål typ ;) snyggt skriver med två typ ;) hahah :p

2011-09-10 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0