kan inte vänta!

fortfarande sjuk.. ja, detta börjar bli riktigt tråkigt nu! har vart hemma från skolan i nu 5(?) dagar, å jag mår fortfarande riktigt kasst. usch!
kan inte vänta tills på lördag, så spänd osv. nu undrar ni säkert vad som händer då. men kommer säkert upp på bloggen typ lördagkväll/söndag. kan verkligen inte vämta, och att sitta hemma sjuk och har galet tråkigt gör jag verkligen saken bättre också -.-
men men kan inte göra så mycket åt det.
inte gjort mycket alls idag, pluggat lite också. nu när jag vart borta så mycket berhöver jag det verkligen!
ponnyn sköter sig bra, riktigt fin är hon!
funderar på att pallra mig upp ur sängen och börja städa mitt rena fina rum :). jippi va kul..
ska snart käka, är gaaaaaaaaaalet hungrig!
kanske hinner med ett senare inlägg ikväll.







/idaaa

Kommentarer
Postat av: sug din fula tutte

du behöver inte komma till skolan, ingen saknar dig ändå.horunge

2011-09-06 @ 17:17:35
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0