massor att göra...

har en hel del saker att ängna denna fredag kväll åt, massa saker att fixa. som jag borde gjort tidigare, jaja jag är lat osv.
förhoppningsvis går jag och lägger mig tidigt ikväll (får se hur det bli rmed det), ställer nämligen klockan på 05:30 imorgon. vad jag ska göra då avslöjar jag säkert som sagt imornkväll! shit, så förväntansfull !!


blev ingen skola idag heller, är fortfarande inte bra. men mitt mål med denna helg att bli bra!

ska även ta med mig massa plugg i bilden imorn. känner att jag kommit efter ordentligt efter att inte vart i skolan på 2 veckor :s. har också lovat mig själv att plugga och satsa mycket mer på skolan nu. jag går inte dit för jag vill ha kul, jag drar mig till skolan 5 dagar i veckan endast för att få utbildning, right?? ;) sen har jag hoppat över en klass också :)

måste ut och fixa saker nu.


puss


/idaaaa

Kommentarer
Postat av: josefine

Vilken klass går du i nudå? ;-)

2011-09-09 @ 20:50:56
URL: http://cheeeeeyen.blogg.se/
Postat av: Bebo

jag visste inte att man kunde hoppa över en årskurs ^^ är det för att man är för "duktig" eller vadååää, förstår nt riktigt :/ :') varför gjorde du det :)

2011-09-09 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0