mot Ale och vidare!

ajjemen, nu sitter jag i bilen med pappas dator och taggar inför salu visningen.
finesse står i transporten ren och fin!

idag är hon även knoppad.
haha lill skruttan hade pajat 4 knoppar precis när vi skulle åka, så fick i panik fixa de.
dumma ponny..

Dany får troligtvis vila idag.
om jag hinner och orkar när jag kommer hem rider jag honom.

idag är jag galet mycket piggare!
tror att jag var seg och trött bara för att jag hoppa över lunchen i skolan i fredags...
måste käka ordentligt, blir lite slarv då och då, å de är jue inte spciellt braa.

så nu får ni hålla tummarna för att någon blir riktigt intresserade utav Finesse!

någon dag skall jag leta fram riktigt gamla bilder på Finesse och filmer så ni kan få se vilken skillad de är på henne.
ska även försöka fixa fram ett inlägg om mina förebilder samt filmen på Dany.

bloggar på hem vägen sen.

the fantastic four <3





/ Caroliiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0