pluggar hela j*vla tiden

ja de kan man la säga!
de är de mina kvällar går ut på, att plugga...

men men, vill inte jobba som någon jeffla mc donald's gubbe, vill tjärna fett mä money!!

okej till dagen idag.
skola som vanligt, inga konstigheter idag förutom 2 prov som gick hyffsat bra.
måste säga att jag trivs jättebra i min klass, kunde nog inte fått en bättre.
alla är galet goa och sköna! (det finns självklart undantag)
iaf vissa utav killarna :)

red bara Dany idag.
hoppade lite i paddocken.
det gick helt ok!
pappa tog kort, men kan säga att de inte blev några bra alls.
bara suddiga...

imon blir de första träningen på Dany.
och ska be pappa filma, eftersom ni var helt grymma på att kommentera!

nu blir de plugga engelska tills imon...
roligt liv detta med skolan!



jag vill dra mig ur, starta något eget. allt är en gåta, som skall lösas.

/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0