sick..

känner mig nästan sjuk, ont i huvet och mår jätte illa :( är verkligen jobbigt.

ao imorn börjar ännu en vecka i skolan. jag orkar inte.

red iaf ut med emilia idag, hon tog tanja och jag tinka. hahaha, ja det gick skitbra, typ. säger inte mer än så ;)

hann inte heller blogga när jag kom ghem igår, blev helt plötsligt gaaalet trött så jag drog in och somnade direkt typ. så det blev ingen ridning då heller.. men efter uteritten tog jag ett dressyrpass också, fick igenom henne jättebra och jag är sjukt nöjd med det!

ska snart gå och lägga mig. men först fixa lite saker. tänkte "snabbstäda" rummet också.
om jag hinner, eller snarare orkar ;)

måste dra nu så jag hinner fixa allt innan jag går och lägger mig.

/idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0