sjuk sjuk sjuk och sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

åååh detta med att vara sjuk e då inte roligt...
orkar inte med att vara as förkyld.
blöööh!

ingen skola för mig idag.
är något galet förkyld.
var riktigt längesen jag var såhär förkyld nu.

vaknade med feber...
var bara att gå upp och dirr ut till hästarna.
släppte inte ut de då de regnar något sjukt ute.
så de fick frukost inne idag ist.

när klockan blev runt 11 gick jag ut och släppte ut Dany och Finesse.
kan säga att ingen utav de uppskattade att få komma ut i detta väder...

sen mockade jag, packade kvällsmat m.m.
putsade Dany's hoppgjord, gjorde inte de igår så.

ska rida idag, vare sig jag mår bra eller dåligt!
Finesse måste ridas för vi skall tävla på söndag.

tror inte de blir någon skola imon.
eftersom jag slutar sent och måste gå ganska långt för att komma hem är de bäst att jag är hemma.
då ingen kan hämta mig vid bussen och jag springer typ hem, och då blir jag aldrig frisk.

och nu undrar ni säkert hur jag tänker eftersom jag rider men inte kan gå hem.
jo jag ska inte rida Finesse speciellt hårt, eftersom jag inte är bra.
och jag springer typ hem så då är de en viss skillnad.

väldigt intressant inlägg men aja...
bloggar mer sen :)

finaste kninen <3


Tussi <3


Surprise <3



/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Söta ! <3

2011-09-05 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0