sooooova!

dags att sova typ snart! galet trött idag.. har verkligen haft fullt upp. Hanna körde hem mig efter skolan med Viktors epa, sen var det bara käka sen ut i stallet. Sen träning. å när vi kom hem var jag galet stressad.. Skulle först ut och grejja med tanja, mocka, och fixa hö o kraft osvosv, vatten.. ni fattar. sen. när jag komik var klockan typ 21. käkade något sen tog en duuuusch! gjorde mig iording efter det o nu ska jag sova. fast kommer inte kunna sova direkt, men ganska skönt att få tid att chilla lite! imorn är det fredag, yes! helg!!! får se vad man hittar på, har nämligen lite planer. blir ganska lugnt i skolan också, mest chill lektioner osv. men ska försöka pallra mig mot sängen nu. försöker ha bra update imorn (y) /idaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0