stannar kvar

här på cederberg vs hult. men vi vet inte hur länge!
kanske skaffar mig egen blogg redan imon?
hmm... det återstår att se.

till dagen då:

helt ok dag i skolan.
lixom måndag, tråkigaste dagen på hela veckan...
man är trött och allt är bara jobbigt.
men jag kämpa på!

slutade tidigt idag, så var hemma runt kanske... kvart över två eller ngt.
as chill!

käkade sedan drog jag ut till stallet och mocka.
sedan rida Dany pojken.

aa, va ska man säga... ponnyn stavas ELIT!
han går så sjukt bra, och har en sån arbetsvillighet så de är sjukt..!
de är galet kul att rida honom, man lixom längtar till nästa ridpass.
för asså han e så grymt underbar den ponnyn, min ponny <3

har inte gjort mycket mer sen jag red.
duschat och nu sitter jag här.
ska snart dra ner och se om de finns något att käka.
sen ska jag försöka bli klar med svenska uppsattsen om tobak, som skall vara klar till onsdag.
helst att jag blir klar innan idol, så får nog sätta igång nu...

bloggar kanske mer sen :)



Tycker btw att ni skall kika in på http://jagheterniclas.blogg.se!
då killen tar sjukt fina bilder! så gå in och kika
:)

/ Caroliiiiiiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Niiiiiiclas

hahahahahaa lite reklam här ja! :)

får la göra samma sak tbx! ;)

2011-09-19 @ 20:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0