tävlat all day

ajjemen idag vart de tävling på Lilla Edet!
aldrig tävlat där innan.

skulle egentligen bara hoppat en LB men blev en LC A:1 oxå.

sååå här kommer resultaten.

LC A:1 : eftersom de var en LC A:1 hoppar man grunden först, sen väntar man tills alla hoppat sedan hoppar man omhoppningen.
de gick sjukt bra!
kom 7:a!

LB: efter en lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång tuff dag gick jag och Finesse in och gjorde en kanon runda... asså herre gud... min ponny... E L I T!
tror seriöst hon tycker de är roligare att hoppa högre för hon blir alltid mycket piggare när de blir högre.
var nära på att stryka mig för både jag och Finesse var dö trötta och mina ben var spagetti, men nej tävla skulle jag!
vi fick 4 fel i fas 1.
kom i korsgalopp mot kombinationen så rev den stora oxern.
men gud, ponnyn hoppade PERFEKT!
pigg och allt...
hade blivit placerad om inte sista peta ner mig, men hamnade på en 6:e plats.

så är galet nöjd över dagen!

när jag kom hem var de bara att ladda om och rida Dany.
hoppade honom idag, han gick så bra!
blev väldigt stressad i slutet, men de jobbar vi mycket på.

kommer hoppa honom igen när de är lotta träning, så alltså inte nästa vecka men veckan efter.


blev inga bilder från tävlingen för vi filma ist.
kommer ej lägga upp film, då jag inte orkar med en massa kritik utav människor som inte vet hur MIN ponny ÄR.

nej nu ska jag kolla in lite bloggar sen sova tror jag.



/ Caroliiiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Nä, jag vill se den :(

2011-09-04 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0