tävlat hela daaaaaaaaaaaaageN

ajjemen idag var de tävling på Sotenäs!
Div 2 omg 1.

startade förklassen, LC och lagklassen LC.

förklassen LC: blev 2:a, låg ett ganska länge men sen kom en och peta ner mig.

lagklassen LC: finesse ville göra en snävare väg och jag rättade aldrig till de, så blev ett pet där.
så tyvärr kom inte SHRF's lag 2 till omhoppning, men nästa gång brudar tar vi de!

galet nöjd över ponnyn min!

när vi kom hem, lastade vi ut allt.
sedan börja jag tvätta och fixa saker.
bläääh så tråkigt...

sen rida min prins!
ååh, han går bara bättre och bättre för varje dag som går

ska ha med han på torsdag så, vill ni ha film på när jag hoppar Dany på träning för första gången?
minst 5 kommentarer.

imon drar jag med Ida hem och fotar henne och Tinka.
spännande ska de bli att se den nya skönheten!
sen hem å rida en ponny, då Finesse vilar.

usch för skolan asså...
så jäkla mycket plugg så jag kan dränka mig i de känns de som.

2 prov denna vecka + 2 läxor.
de låter lite, men i allt detta är de tusen saker jag måste kunna...
vill jue ha bra betyg, och då måste jag plugga, plugga och ännu mera PLUGGA!
aja de är bara att bita i de sura äpplet, vafan!

nej nu ska de pluggas sen idol och sen mera pluggande... döda mig långsamt typ....



/ Caroliiiiiiine

Kommentarer
Postat av: Wilma Andersson

Jätte fin blogg ni har! :) Och ja, jag vill se dig när du hoppar Dany

2011-09-11 @ 23:41:01
URL: http://lunaticgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0