underbara ponny

tränade som sagt idag för Lotta.
herregud, ponny hoppade som en jävla gud!
hur fin som helst, lyssnade på mig och allt.
ett steg närmare varandra.

nu ska jag anmäla mig till DIV 2 omg 2 som är på Orust Ridklubb, på Dany pojken.
yeah! debuten lixom :)

idag var de inget speciellt mer än skolan osv.

har en jäkla bild brist... men svårt att få någon till att fota och så.
men de ska bli bättre!

i helgen blir de att åka på någon tillsaluvisning med Finesse, eftersom hon e tillsalu.
tror de var på Ale.

så blir tyvärr inget godishopp för mig iår..
aja nästa år så!

första kvällen denna vecka då jag inte behöver plugga.
galet gött!

imon blir de att rida båda ponnyerna, och fixa filmen.

nej nu måste jag sova! trött som jag vet inte vad...
ska även försöka slänga upp imon mina förebilder!

så håll koll.

min prins <3


/ Caroliiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0