yeah man!

har varit dålig uppdatering från mig nu i 2 dagar, men de blir en hel del när man har 2 ponnyer att rida och sköta om + skolan som tar upp min tid oxå.

men nu jäklar ska jag försöka bättra mig!

har jue varit sjuk måndag och tisdag. (är fortfarande någor krasslig)
men drog till skolan i onsdags. blir ganska stressad när jag missar skolan, så vill snabbt tillbaks så att jag inte hamnar efter. men hade inte missat mycket alls, skönt de!

efter skolan i onsdags red jag.
fast red första ponnyn runt sex tiden, då jag hade hoppning på schemat och vill helst då att någon utav mina föräldrar skall vara hemma för säkerhetens skull.

red Dany först, och de gick helt ok.
har bara haft han en vecka så kan inte ha för höga förväntningar.

fick rida Finesse fort som tusan, då klockan var åtta när jag nästan hade gjort klart henne.
var även något galet trött. så ett snabbt pass blev de, ponnyn skötte sig super.

till dagen idag.

har inte gjort något speciellt.
ponnyerna får vila, var alldeles för trött och hade benskydd att göra rent och lite annat smått.
så de fick jag göra ist!

snart skall jag kolla Robinson! mitt och passa favorit program sen långt tillbaka i tiden.

kan hända att de kommer något mer inlägg senare :)



/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0