Gulle er!

Både jag och ida måste berömma er för att ni är så flitiga med att kommentera!

Bebo om tanken som slår mig varje dag:
Åhh caroline! Jag önskar att jag var en sån lyckans ost som du är. Hästar, katter, hundar osv (?)... Asså kattungar och hundar har jag ju, men en häst verkar vaa en helt annan sak! Fortsätt kämpa med era duktiga ponnysar och med bloggen, så är jag en trogen läsare ;) Ha det bra!!! Och pussa hästarna från mig...

Svar:
Jo de är lite som en annan sak... man får lixom som en bästa vän, som man kan säga allt till. hästar är duktiga på att trösta oxå (iaf mina) jag brukar gå ut till mina ponnyer och sätta mig i hagen och bara gråta ut om något hänt, och de lixom tröstar en på ngt vänster...
Vi ska självklart fortsätta kämpa med bloggen och med våra ponnyer!!!!
Ska vi göra :) Kram på dig!!

¤ Emelie Harri ¤ om pay & jump:
Det såg fint ut om du inte hade lagt henne så nära :) Hon är ju liksom en enorm skillnad sen det första åren du hade henne. tänk på det.

Svar:
Tack! Jo de är en riktig skillnad... kändes som om vi inte riktigt fick de där braiga samspelet som vi faktiskt kan ha. men bättre lycka nästa gång! kram på dig emelie!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0