kommentar

Bebo om Im back:
asså jag måste baah erkänna att eran blogg är en av de bästa jag läst någon gång! vet inte varför, kanske är det för eran positiva innställning och för era duktiga hästar :) jaja what ever ;D men jag har ett "klagomål" tillägnat till Caroline : gör inte ditt fina ansikte suddigt D: jag tror att de flesta skulle vilja se :) men du får ju självklart bestämma :) annars har jag inget mer om den saken att säga ;)
Svar:
Att få sånna här kommentarer värmer galet mycket! sjukt kul att du gillar bloggen!
haha jaa... vrf jag gör så är för att jag äär världens bästa på att göra fula miner.
så jag täcker för mitt ansikte för att inte visa mina fuuula miner (:
/ Caroliiiiiiiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0